Pro ty, kteří ještě nezkusili... 

 

    

   HARDWORK (trenérka Martina)

      HARDWORK je kombinací koordinačně silového, balančního a funkčního tréninku. 

     Lekce je převážně orientována na tzv. Body weight training, cvičení s využitím vlastní váhy těla. V rámci      tréninku používáme i různé speciální pomůcky, jakými jsou např. kettlebells, bulgarian                                bags, medicinbaly, foam rollers (tuhé pěnové válce), TRX, boxovací pytel, posilovací lana, švihadla,aj.

 

   

SPECIAL DRILL (trenérka Markéta)

Kombinace silového cvičení s vlastní vahou a atletických prvků ve formě kruhového tréninku. Krom klasických variant cviků zde najdete stanoviště zaměřená na posilování, cardio a stabilitu tak, aby bylo dosaženo co největší komplexnosti. 

 

 

TABATA WORKOUT (trenér Bob)

Silově-kondiční trenink vhodný jak pro začátečníky, tak i pokročilé. V pondělí se zaměřením na fyzičku a ve středu na sílu. Tabata je cvičení s pravidelnými střídavými intervaly (4 min), zaměřené na spodní a horní polovinu těla a střed těla. Pouze s vlastní vahou těla.  

 

STOJKY (trenér Jan)

Každý, kdo se chce naučit stát na vlastních rukách se potýká se stejným problémem. Jak udržet rovnováhu hlavou dolu?
Na tréninku se dozvíte základní teorii stojek, jak o nich přemýšlet a jak je cvičit.
Ti, co základy zvládají a chtějí se posunout dál získají navíc praktické rady a pokročilou teorii stojek.
Každý tak získá to, co potřebuje.

 

 

RUTINA (trenér Jan)

Trénink je zaměřen na silové cardio, což je plnohodnotné a dlouhodobé zatížení svalů.
Při něm svaly spálí veškeré cukry a efektivně pálí tuky. Přitom se neztrácí svalová hmota jako u běžného cardia (např. vytrvalostní běh, kruhový trénink).

Cíl:
- získat pevné, kvalitní, neunavitelné a efektivní svaly
- získat základ pro pokročilé prvky kalistheniky a street workoutu
- odstranit nepoměr rychlých a pomalých svalů
- spálit tuk a nepřijít o svaly

 

   STRETCH

Stretch (česky strečink/protahování) zlepšuje rozsah pohybu (kloubní pohyblivost, flexibilita, ohebnost), odstraňuje unavenost a bolestivost namožených svalů, ale také snižuje možná rizika poranění svalů nejen u sportovců. Vhodné jako doplněk rehabilitací.

Na konci hodiny je vždy 5-8 minutové zaměření na správné dýchání a uvolnění celého těla (cílená relaxace).

S sebou sportovní oblečení (kalhoty s rozsahem) BEZ BOT.

 

 

KALISTHENIKA

Nejefektivnější a nejpřirozenější styl cvičení jaký kdy existoval - cvičení s vlastní váhou.

Tréninky zaměřené na správné provádění techniky základních i pokročilých cviků "pouze" s váhou vlastního těla.
Chcete cvičení posunout na novou úroveň? Nebaví vás donekonečna zvedat železo? Nevidíte smysl v tom zvedat obrovské váhy?
Přesně pro vás je trénink kalistheniky tím pravým!

 

Trenér Jan:

- Kalisthenika (úvod): úvod do cvičení s vlastní váhou - správná technika základních cviků (kliky, shyby, dřepy a kliky na bradlech)

 

- Kalisthenika (základy): pokračování úvodní hodiny s hlubším pohledem na základní varianty cviků

- jeden týden: všechny varianty kliků a shybů

- druhý týden: všechny varianty dřepů a kliků na bradlech

- třetí týden: cviky na břicho a trénink výmyků

 

- Kalisthenika (pro pokročilé): trénink, vysvětlení a poupravení techniky vysoce pokročilých cviků s vlastní váhou (muscle up, front lever, back lever, human flag, handstand)

 

Trenér Bob:
- Kalisthenika: trénink základních cviků s vlastní váhou